joi, 24 martie 2011

Ce înseamnă ?

Trăim într-o lume plină de oameni care iubesc şi care sunt iubiţi. Oameni care cred că ştiu ce înseamnă dragostea, dar totuşi nu o pot explica. Mulți dintre ei și-au pus întrebarea: ce înseamnă cu adevărat dragostea ? .. Stau și mă gândesc ce sentiment este acesta pe care îl trăiesc, dar nu îl înţeleg !
Dragostea poate apărea oricând , te poate lua prin surprindere cu prezența ei atât de copleșitoare . Nu mulți dintre noi au fost îndrăgostiți în adevăratul sens al cuvântului [ dar care este adevăratul sens al cuvântului ? ] .
Pot exista multe feluri de dragoste : dragostea față de o persoana , dragostea față de părinți , dragostea față de un obiect și dragostea de Dumnezeu .. Rezultă că putem să ne îndrăgostim de tot ce ne înconjoară.
Dragostea nu înseamnă neapărat fericire , poate fi o suferinţă plăcută, o suferinţă de la care primeşti plăcere .. dar poate fi și o suferință puternică , in urma caăreia să ne îndoim de cuvântul „drgoste” . Cu mult timp în urmă și eu eram la fel , și eu uram dragostea . Nu pentru că nu o găsisem , ci pentru că alte persoane mi-au arătat dragostea într-un mod mai diferit , dar nu plăcut .
Poate că acum am înțeles ce este dragostea , și sper că nu mă înșel .De aceea, trebuie să fim atenţi cu dragostea, căci ea nu este o sumă de bani pe care o poţi cheltui cum vrei, dragostea este o viaţă întreaga ..
[ Multe persoane folosesc cuvântul „Te iubesc” ca și un cuvânt de zi cu zi , dar acestea nu îl înțeleg . ]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu