vineri, 18 martie 2011

Realitate VS. Perfecțiune


Încercăm să ne păstrăm calmul , încercăm să gândim limpede și corect . Încercările astea ne-au adus la capătul puterilor , toți mincinoșii si jegoșii încearcă să te pună la pământ . Mințile lor bolnave nu văd altceva decât ură și competiție . Mi-am zis : Nu le da importanță ! .. Dar cum dracu să nu le dai importanță atunci când vor să se cace la tine in gură ? Dar lasă , lasă , o să uit și de asta mi-am spus . Încă mai visez la perfecțiune , încă o mai caut , încă o mai vreau . Știu că e aproape , o simt , o miros , e atât de aproape .. Dar brusc cineva îmi dă o palmă să mă trezesc la realitate . Mersi , i-am zis ! Când veți dispărea cu toții voi descoperi că nu vă duc dorul , sau măcar mă voi minți spunându-mi asta ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu